.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بندر فريدونكنار خصوصي شد

فرماندار فريدونكنار گفت: در راستاي اجراي اصل 44 قانون اساسي، بندر فريدونكنار به عنوان اولين بندر در كشور به بخش خصوصي واگذار شد.


اميد نيك‌نژاد در گفتگو با خبرنگار فارس در فريدونكنار افزود: با عقد قرارداد بين يك شركت خصوصي با اداره كل بنادر و كشتيراني استان مازندران، به زودي تخليه و بارگيري كالا در بندر فريدونكنار آغاز خواهد شد.
وي با اشاره به اينكه اين بندر سر اسكله‌اي با پهلوگيري كشتي هاي پنج هزار تني را داراست، تصريح كرد: بندر فريدونكنار با دسترسي آسان به راه‌هاي ترانزيتي در مركز كشور از موقعيت ويژه‌اي در آب‌هاي درياي خزر برخوردار است.
نيك نژاد اظهار داشت: مرز بين المللي بندر فريدونكنار به عنوان مرز مجاز بين المللي با استقرار گمرك زمينه مناسبي براي واردات و صادرات در مازندران را ايجاد خواهد كرد.
به گفته وي از طريق اين بندر، مازندران مي‌تواند تجارت كالاهايي مانند مركبات، گل و گياه و خشكبار را با كشورهاي حاشيه درياي خزر رونق بخشد.
فرماندار فريدونكنار از راه اندازي سيستم ناوتكس به منظور تبادل اطلاعات ايمني و دريايي در اين بندر خبر داد و تصريح كرد: اين سيستم به عنوان تنها سيستم ارسال پيام هاي ضروري به كشتي هاي در حال تردد در بنادر موجود در درياي خزر عمل خواهد كرد.
وي افزود: با راه اندازي اين بندر براي بيش از يك هزار نفر به صورت مستقيم اشتغال‌زايي خواهد شد.
نيك‌نژاد در پايان يادآور شد: بندر فريدونكنار در زميني به مساحت 60 هكتار احداث شده و قابليت بارگيري 700 هزار تن در سال در شرايط فعلي و پهلوگيري كشتي‌هاي 5 هزار تني در فاز نهايي را داراست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.